Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikác…
Balík 45 elektronických kurzov z rôznych oblastí sústredených na jednom mieste. ( PC zručnosti, angličtina, nemčina, taliančina, ruština, španielčina, francúzština, manažérske zručnosti,...). Pre ďalšie informácie nás kontaktujte na 0915 987 105 resp…
EDUCON pre Vás pripravuje dvojdňovú vzdelávaciu aktivitu "Základy protokolu pre asistentky a sekretárky". Školenie je určené pre front aj back office-ové pracovníčky súkromných, štátnych i neziskových organizácií a inštitúcií. Množste…
EDUCON Vám ponúka na základe dlhoročných skúseností členov tímu osvedčené stratégie riadenia HR a recruitmentu vo Vašej spoločnosti. ďalšie info na info@educon.sk
Základný kurz pre všetkých, ktorí majú záujem niečo alebo niekoho riadiť. Kto je to manažér? Kto má predpoklady byť manažérom a aké základné zručnosti by takýto človek mal mať? Naozaj je také jednoduché mať kompetencie a zodpovednosť za prácu iných? …
Poslednou vzdelávacou aktivitou zameranou na všeobecné manažérske zručnosti je oblasť venovaná organizácii a jej riadeniu. Prostredníctvom teoretických modelov a príkladov z praxe bude účastník schopný chápať: •charakteristiku organizácií •ciele a …
Napriek jednoduchosti hľadania riešení je potrebné zamyslieť sa nad dôsledkami konania ľudí s kompetenciami. Táto vzdelávacia aktivita predstavuje databázu základných manažérskych nástrojov a pomôcok pre globálny pohľad na riadenie. Bez základného po…
Práca klasického personalistu a "kádrováka" sa počas posledných rokov dramaticky zmenila. Už to nie je iba človek, ktorý administruje "papierovačky" okolo zamestnancov, ale podieľa sa na tvorbe stratégií spoločnosti po stránke plá…
Každá aktivita, na ktorej participujú viac ako dvaja ľudia už potrebuje koordináciu a akúsi neviditeľnú chémiu, ktorá je potrebná pre efektívnu spoluprácu. Ako sa však pozerať na našich podriadených? Riadime skupinu, alebo je to skutočný tím? Ako tvo…
Vzdelávacia aktivita je určená pre manažérov stredného, vyššieho a vrcholového manažmentu. Narábanie s mocou a vplyvom má priamy dopad nielen na samotného manažéra, pracovníkov, ale aj na okolie a rodinných príslušníkov. Vplyv manažérov a najmä tlaky…
Informácie v dnešnej dobe tvoria základný kapitál každej organizácie. Je veľmi dôležité, či máme k dispozícii len údaje, alebo už konkrétnu informáciu. Relevantné informácie potrebujeme v správnom čase, následne ich musíme efektívne spracovať a prost…
Marketing a jeho plánovanie má vplyv na organizáciu, ale aj na zákazníka, ktorého chceme pritiahnuť do svojho "košiara". Čo teda zákazníkovi ponúkame ? Ako vplýva marketingový mix na našu ponuku ? Nezanedbávame v organizácii interný market…
Pokračovanie vzdelávacej aktivity je určené najmä pre tvorcov marketingových stratégií a plánov. Hlavnou obsahovou náplňou modulu je prezentovať rôzne manažérske perspektívy prostredníctvom prípadových štúdií z reálneho života. Obsahové zameranie…
Záverečný modul venovaný marketingu je zameraný na jeho analytické stránky. Spôsob zbierania a posudzovania údajov a spätnej väzby zákazníkov je dôležitým ukazovateľom pri hodnotení správnosti našich stratégií a pri prognózovaní ďalšieho smerovania. …