Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikáciu s účastníkmi takejto situácie • riešenie konfliktných situácií • komunikačná atmosféra – jednotlivec, skupina účastníkov • krízová komunikácia a jej zvládanie • budovanie odolnosti voči stresu – stresory, miera intenzity podnetov, reakcie klientov v strese • osobnostné predpoklady (sebapoznanie v situácií záťaže, typické reakcie účastníkov konfliktu) • etické princípy • základy sebaobrany • rozpoznanie útoku a potreby obrany • adekvátna obrana • základné techniky obrany využiteľné v praxi • praktická sebaobrana (základné taktiky) Základný modul v trvaní 2 x 2 dni pre maximálne 10 účastníkov. Referencie: aktivita opakovane realizovaná pre oddelenie neoprávnených odberov energetickej spoločnosti