Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Naša spoločnosť Vám ponúka celý rad profesionálnych služieb, ktoré prinesú do Vášho podnikania poriadok, istotu v riadení a rozhodovaní a v neposlednom rade i možnosť dosahovania úspor a efektívnejšieho vynakladania Vašich prostriedkov.
Základný kurz pre všetkých, ktorí majú záujem niečo alebo niekoho riadiť. Kto je to manažér? Kto má predpoklady byť manažérom a aké základné zručnosti by takýto človek mal mať? Naozaj je také jednoduché mať kompetencie a zodpovednosť za prácu iných? …
Správne nastavené procesy riadenia sú základným parametrom fungovania akejkoľvek organizácie a firmy. Ako teda správne nastaviť plán či jeho čiastkové ciele? Základné okruhy podľa akreditačného spisu obsahujú: •proces prípravy plánu a jeho realiz…
Poslednou vzdelávacou aktivitou zameranou na všeobecné manažérske zručnosti je oblasť venovaná organizácii a jej riadeniu. Prostredníctvom teoretických modelov a príkladov z praxe bude účastník schopný chápať: •charakteristiku organizácií •ciele a …
Pre správne zacielenie a pochopenie mnohých súvislostí sú potrebné informácie, od ktorých sa odvíja nielen nastavenie procesov organizácie, ale najmä vymedzenie jej hraníc, pochopenie vonkajšieho prostredia. Väčšinou však prichádzame do styku s ľuďmi…
Práca klasického personalistu a "kádrováka" sa počas posledných rokov dramaticky zmenila. Už to nie je iba človek, ktorý administruje "papierovačky" okolo zamestnancov, ale podieľa sa na tvorbe stratégií spoločnosti po stránke plá…
Každá aktivita, na ktorej participujú viac ako dvaja ľudia už potrebuje koordináciu a akúsi neviditeľnú chémiu, ktorá je potrebná pre efektívnu spoluprácu. Ako sa však pozerať na našich podriadených? Riadime skupinu, alebo je to skutočný tím? Ako tvo…
Vzdelávacia aktivita je určená pre manažérov stredného, vyššieho a vrcholového manažmentu. Narábanie s mocou a vplyvom má priamy dopad nielen na samotného manažéra, pracovníkov, ale aj na okolie a rodinných príslušníkov. Vplyv manažérov a najmä tlaky…
Informácie v dnešnej dobe tvoria základný kapitál každej organizácie. Je veľmi dôležité, či máme k dispozícii len údaje, alebo už konkrétnu informáciu. Relevantné informácie potrebujeme v správnom čase, následne ich musíme efektívne spracovať a prost…
Marketing a jeho plánovanie má vplyv na organizáciu, ale aj na zákazníka, ktorého chceme pritiahnuť do svojho "košiara". Čo teda zákazníkovi ponúkame ? Ako vplýva marketingový mix na našu ponuku ? Nezanedbávame v organizácii interný market…
Pokračovanie vzdelávacej aktivity je určené najmä pre tvorcov marketingových stratégií a plánov. Hlavnou obsahovou náplňou modulu je prezentovať rôzne manažérske perspektívy prostredníctvom prípadových štúdií z reálneho života. Obsahové zameranie…
Záverečný modul venovaný marketingu je zameraný na jeho analytické stránky. Spôsob zbierania a posudzovania údajov a spätnej väzby zákazníkov je dôležitým ukazovateľom pri hodnotení správnosti našich stratégií a pri prognózovaní ďalšieho smerovania. …
Špecifická vzdelávacia aktivita založená na prípadových štúdiách v nadväznosti na konkrétne prípady účastníkov. Predstavenie pohľadu na výkonnosť organizácie cez model Ballanced Scorecard autorov Roberta Kaplana a Davida Nortona. Aktivita je previaza…
Základný tréning na zvládnutie komunikácie. Rozdelenie na vzťahovú a významovú rovinu. Ako komunikácia prebieha v bežnom živote. Delenie a eliminácia prekážok v každodennom živote. Neverbálna a virtuálna komunikácia. Znie to príliš teoreticky? Omyl, …
Pripraviť kvalitnú prezentáciu je umenie. Čas priesvitiek a zelených tabúľ s kriedou nahradili dataprojektory a flipcharty. Nie každá cieľová skupina si však automaticky vyžaduje najnovšiu techniku. Ako plánovať prezentáciu ? Ako ju časovo a obsahovo…