Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Poznanie produktu, pozícia na trhu, znalosť mentálnych procesov, empatia, prezentácia... To sú len základné parametre úspešného obchodníka. Napriek množstvu zaručených „návodov“ na skvelý biznis náš tréning ponúka globálny pohľad na obchod. Parametro…
Práca v tíme sa stáva úspešnou frázou množstva spoločností a inštitúcií a kreovanie tímov je ilúziou pre rýchle spasenie problémov spoločnosti. Interné preskupovanie ľudí s tendenciou záchrany pracovného miesta takisto neslávi triumf. Väčšinou je to …
Konkurenčný boj a boj o prežitie je každodennou súčasťou nášho života. Pracovného i osobného. Ako sa presadiť a pritom nepošliapať práva iných? Ako povedať nie, keď sa očakáva pozitívna odpoveď? Ako povedať šéfovi, že tento víkend už mám plán, a na r…
Vzdelávacia aktivita riadenie ľudských zdrojov je určená pre manažérov, ktorých súčasťou každodennej práce je riadenie ľudí. Ľudské zdroje ako kapitál spoločnosti na jednej strane predstavujú potenciál pre rast spoločnosti, na druhej strane riziko zl…
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
Stres je súčasťou pracovného dňa. Existujú však rôzne druhy stresu a na každý z nich existujú možnosti zvládnutia. Ako je to s Vašim stresom? Kto ho vytvára ? Ako sa mu brániť? Niekedy závidíme pohoďákom v práci... Nebojme sa byť jedným z nich ! Trén…
Súčasťou života sú nezhody, rozpory či konflikty. Riešenie následkov konfliktov je však krátkozraká predstava o fungovaní a riadení. V prvom rade je potrebné identifikovať príčinu a až následne začať realizovať kroky. Napriek túžbe mať všetko bezprob…
Ako sa radoví zamestnanci menia na manažérov? A ako sa z manažérov stávajú lídri? Stačí iba robiť veci správne alebo je potrebné viac robiť správne veci? Absolvent aktivity „Leadership – základné manažérske zručnosti“ bude disponovať manažérskymi v…
Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikác…
Určite Vás niekedy napadne otázka, či sa Vaša spoločnosť uberá správnym smerom ? Či nepracujete len rutinne a či viete, čo je vlastne na konci Vášho snaženia. Napriek tomu, že takéto otázky by sme mali mať zodpovedané ešte pred štartom našich aktivít…
Všetko ide podľa vyjazdených koľají. Ľudia majú pocit, že všetko funguje, ale Vy ako manažér vidíte, že prevádzková slepota a stagnácia výkonnosti firmy Vám každodenne ukrajuje z Vašej konkurencieschopnosti. Ako teda vnímať zmenu? Kedy je čas na zmen…
Medziľudské vzťahy sú citlivá oblasť. Vytvárame si väzby, vzťahy. Naše rozhodovanie sa v priebehu času a pod vplyvom okolností mení. Čím skôr manažér pochopí, že jeho rozhodovanie je iné na línii nižšieho manažmentu ako na vyšších úrovniach a že rozh…
Záťažové a konfliktné situácie sú súčasťou nášho života. Aj napriek snahe sa im vyhýbať je len veľmi malý predpoklad, že si nás "nenájdu". Ako teda prežívame stres, čo s ním súvisí, aké druhý konfliktov poznáme? Praktický tréning zameraný n…
Tréningová aktivita zameraná najmä na zamestnancov vo verejnej a štátnej správe. Po niekoľkých stereotypných rokoch prichádza pocit nudy, nezáujmu a prevádzkovej slepoty. Máme pocit, že nič nové sa nedá a práca začína byť len povinnosťou. Je to naoza…
Vzdelávacia aktivita základy sebaobrany má dve alternatívy. Jedna je samostatná tréningová aktivita zameraná na zvládnutie sebaobrany. Druhá je kombináciou praktickej sebaobrany a techník asertivity resp. spôsobov efektívneho hľadania riešení. Základ…