Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Koučing (z angl. coaching = koučovanie, vedenie, trénovanie) je technikou, ktorá sa zameriava na zvyšovanie výkonnosti prostredníctvom rozvoja osobnosti. Predstavuje nedirektívnu podporu pri dosahovaní profesijných, ale i osobných cieľov. Uskutočňuj…
Technika NLP/ neurolingvistecké programovanie, technika IST - technika vnútorného priestoru, práca s hlbokým podvedomím, kde sa odstránia staré presvedčenia, fóbie, traumy, zranenia z minulosti, nízka sebahodnota, prokrastinácie, sebavedomie, mentáln…
Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.
Cieľom tréningu je získať vybrané tzv. soft zručnosti manažéra, osvojiť si základné vedomosti a získať základné zručnosti, potrebné pre efektívne fungovanie manažéra.
Koučovanie patrí medzi základné manažérske zručnosti. Je to jedna z najrýchlejších a najmenej nákladných metód rozvoja znalostí, schopností a chovania pracovníkov.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Ak chcete zmenu, ak sa chcete pozrieť na seba a na svoj život inak. Potrebujete si urobiť jasno vo svojej mysli , živote... Potrebujete zmeniť a zlepšiť vzťahy alebo zdravie. Potrebujete byť v práci efektivnejší a dosiahnuť cieľ, stte tu správne :)
Poskytujeme: 1. vzdelávanie, poradenstvo a špeciálne výcvikové programy na Slovensku a v zahraničí 2. vzdelávanie poskytujeme v oblastiach manažmentu, mäkkých a tvrdých zručností, riadenia ľudských zdrojov, obchodných zručností, efektivity predaj…
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.