Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Účastníci získajú vedomosti o rôznych aktivitách, zostavovaní plánov, pohľade a mieste marketingu vo firme. Seminár prináša informácie aj o najaktuálnejších marketingových smeroch a novinkách, ktoré sú v súčasnej dobe efektívne a finančne menej nároč…
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach marketingu a PR na internete a multikanálovom predaji ako o najnovšom svetovom trende. Cieľom seminára je rozšíriť obzor o konkrétne príklady, naučiť sa robiť úspešné marketingové plány vrátane využitia inter…
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Cieľom 1- dňového kurzu je rozvíjať schopnosti vidieť „biele miesta“ vo svojej oblasti práce. Účastníci sa vyskúšajú rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Budú sa vedieť pozerať na veci aj z iných uhlov pohľadu. Väčšina ľudí v odvetí je určit…
Cieľom 2- dňového kurzu je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti projektového manažmentu. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripravovať, hodnotiť a realizovať rôzne typy projektov. Účastníci získajú poznatky systémového p…
Správne zvolená komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu a získaniu zákazníka. Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity a tým zabezpečuje úsporu nákladov a ich efektívne využitie.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Široký výber novoročeniek, či Pf kariet v poštových schránkach klientov a zamestnancov patrí k tradícií.
Luxusné diáre so slepotlačou pre Top manažment alebo veselé farebné motívy. Vreckové diáre potešia každého. Diáre môžu byť vo vkusných darčekových krabiciach.
Kalendáre sú veľmi obľúbené reklamné predmety, ktoré sa najčastejšie označujú logom alebo reklamným odkazom pomocou sieťotlačovej potlače.