Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Potešenie pre mlsné jazýčky, pohladenie duše jemnou vôňou čaju alebo rovno darovanie kvalitného vína obchodnému partnerovi s vyberaným vkusom. Úspech je na ceste.
Vďaka mnohostrannému použitiu v kancelárii aj v domácnosti, či v rámci voľného času sú reklamné predmety z kategórie optika a hodiny veľmi obľúbené a žiadané.
Osobné darčeky zdôraznia záujem o obdarovanú osobu, potešia ako Vianočný darček, darček k výročiu a sviatku, ale aj ako reklamný predmet.
Darčekové obaly, ktoré sa dajú ľubovoľne potlačiť a ktoré potešia obdarovanú osobu, rovnako ako darček samotný.
Rozhodnúť sa pre systémové riešenia s dlhodobým efektom a získať energiu na nové ciele a výzvy, viac času a priestoru. Byť výkonnejší a ostať zdravý.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Správne nastavené procesy riadenia sú základným parametrom fungovania akejkoľvek organizácie a firmy. Ako teda správne nastaviť plán či jeho čiastkové ciele? Základné okruhy podľa akreditačného spisu obsahujú: •proces prípravy plánu a jeho realiz…
Poznať základné techniky a metódy koučingu – účinného nástroja osobného rozvoja a zvyšovania výkonnosti.
Základný kurz pre všetkých, ktorí majú záujem niečo alebo niekoho riadiť. Kto je to manažér? Kto má predpoklady byť manažérom a aké základné zručnosti by takýto človek mal mať? Naozaj je také jednoduché mať kompetencie a zodpovednosť za prácu iných? …
EDUCON Vám ponúka na základe dlhoročných skúseností členov tímu osvedčené stratégie riadenia HR a recruitmentu vo Vašej spoločnosti. ďalšie info na info@educon.sk
Vedieť vypočítať a zhodnotiť základné ekonomické parametre, potrebné pre dosiahnutie maximálnej finančnej výkonnosti. Vyznať sa v základných finančných a ekonomických pojmoch.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Poslednou vzdelávacou aktivitou zameranou na všeobecné manažérske zručnosti je oblasť venovaná organizácii a jej riadeniu. Prostredníctvom teoretických modelov a príkladov z praxe bude účastník schopný chápať: •charakteristiku organizácií •ciele a …
Pre správne zacielenie a pochopenie mnohých súvislostí sú potrebné informácie, od ktorých sa odvíja nielen nastavenie procesov organizácie, ale najmä vymedzenie jej hraníc, pochopenie vonkajšieho prostredia. Väčšinou však prichádzame do styku s ľuďmi…