Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Záťažové a konfliktné situácie sú súčasťou nášho života. Aj napriek snahe sa im vyhýbať je len veľmi malý predpoklad, že si nás "nenájdu". Ako teda prežívame stres, čo s ním súvisí, aké druhý konfliktov poznáme? Praktický tréning zameraný n…
Cieľom tréningu je prevencia proti stresu a predchádzanie syndrómu vyhorenia. Krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií, dotazníkové metódy, brainstorming, video tréning, riadená diskusia, masívna spätná väzba.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Základným cieľom je naučiť sa ovládať metódy zvládania konfliktov v riadiacích pozíciach manažérov, riaditeľov, veducích pracovníkov.
Stres je súčasťou pracovného dňa. Existujú však rôzne druhy stresu a na každý z nich existujú možnosti zvládnutia. Ako je to s Vašim stresom? Kto ho vytvára ? Ako sa mu brániť? Niekedy závidíme pohoďákom v práci... Nebojme sa byť jedným z nich ! Trén…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, efektívneho riadenia seba v čase, naučit sa odstraňovať príčiny nedostatku času, ako správne využívať svoj čas, príčinách stresu a o možnostiach ich zvládania a predchádzania.
Mäkké zručnosti („soft skills“) - Efektívna komunikácia (verbálna aj neverbálna) - Tímová práca a tvorivosť - Riešenie konfliktov - Asertívna komunikácia - Ochrana proti manipulácii - Vyjednávanie a argumentácia - Sebariadenie - Prezentačné z…
Tréning zameraný na úspešné zvládanie a odbúranie stresu pri práci, jednaní s ľuďmi a nedostatku času. Súčasťou tréningu sú aj cvičenia na správnu relaxáciu, ktoré dobijú pracovníkov novou energiou a vytvoria podmienky pre zvýšenie ich produktivity p…
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
3 dňový intenzívny kurz kajakovania na divokej vode obtiažnosti WWII/WWIII. Počas kurzu si jedinci osvoja základy kajakovania na divokej vode prejazdy, techniky zastavovania vo vracákoch, orientácia na vode, základy neverbálnej komunikácie na vode, z…
Pripraviť kvalitnú prezentáciu je umenie. Čas priesvitiek a zelených tabúľ s kriedou nahradili dataprojektory a flipcharty. Nie každá cieľová skupina si však automaticky vyžaduje najnovšiu techniku. Ako plánovať prezentáciu ? Ako ju časovo a obsahovo…
Táto téma je určená pre účastníkov, ktorí už majú základné znalosti z komunikácie. V tejto téme sa rozoberajú také oblasti komunikácie ako sú napr. riešenie konfliktov, zvládanie komunikačných štýlov, vyvarovania sa komunikačných chýb, správne odčíta…