Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikác…
Kurz Predaj a získaj, je zameraný na rozvoj obchodných zručností. Pripraví účastníkov na zvládanie situácií v osobnom predaji, od vyhľadania a oslovenia potenciálneho zákazníka, otvorenie obchodného rokovania, vyjednávanie a uzatvorenie obchodného ro…
EFEKTÍVNA PREZENTÁCIA - UMENIE VYSTUPOVAŤ PRED PUBLIKOM Kurz prezentačné zručnosti naučí účastníkov zásadám účinnej prezentácie v rôznych formách, či už s využitím rôznych prezentačných pomôcok, alebo aj bez nich. Kurz odhalí tajomstvá učinných pre…
Efektívne dospieť k obchodnej dohode. Vyjednať najlepšie podmienky. Jasná dohoda bez konfliktov. Obsah seminára: Komunikácia – neverbálna a verbálna. Transakčná analýza – dohoda win:win. Aktívne počúvanie, otázky a reflexia. Zvládanie námietok…
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.