Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Získajú vedomosti o zákonitostiach telefonickej komunikácie. Aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Overia si správnosť dodržiavania štandardov telefonickej komunikácie so zákazní…
V súlade s Vašimi potrebami bude vyselektovaná vhodná skupina potenciálnych zákazníkov, ktorú telefonicky aktívne oslovíme vyškolenými operátormi s cieľom prezentovania Vašich služieb i produktov a získania nových klientov.
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Ťažiskom našej činnosti je aj: - grafické navrhovanie a tlač statických dokumentov, personalizácia dokumentov/listov, - kompletizácia rôznych druhov zásielok (poštové zásielky, kuriérske zásielky a pod.) - hromadné doručovanie poštových zásielok…
Pre správne využitie adries napríklad pre hromadné obosielanie zákazníkov je vhodné zvážiť nielen typ oslovenia (direct mailing, e-mailing, telemarketing apod.), ale aj obsah reklamnej informácie a spôsob jej podania.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.