Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými Sms správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.
Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Pre zvýšenie efektivity Vašej marketingovej kampane priamo oslovíme konkrétnych potenciálnych zákazníkov pomocou zasielania brožúr, letákov, sprievodných listov, darčekových predmetov a následne ich budeme kontaktovať aj telefonicky pre prípad zodpov…
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Oslovenie klienta prostrednístvom operátorov. Prieskum spokojenosti a požiadaviek klietna.
Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.