Nabídky ze štítku správanie (27)

Byť nad vecou a netrápiť sa

Byť nad vecou a netrápiť sa

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…

Ponuka od dodávateľa:' PERMAN - MK spol. s r.o., Bratislava

Cena: 217,88 EUR bez DPH

Služba: Mám zavírený počítač

Služba: Mám zavírený počítač

Tento balík si vyberte v prípade, ak pozorujete neštandardné správanie sa počítača, resp. ak máte podozrenie na počítačový vírus.

Ponuka od dodávateľa:' rogainformatika, s.r.o, Šahy

Stratégia Firmy/Značky

Stratégia Firmy/Značky

Ku každému pristupujeme individuálne, v závislosti od jeho súčasnej situácie, trhových príležitostí, konkurencie a plánov do budúcnosti. Opierame sa o marketingové prieskumy a analýzy, trendy na trhu a správanie konkurencie, ktoré nám pomáhajú lepšie…

Ponuka od dodávateľa:' 1234 Branding s. r. o., Hrubá Borša

Riadenie ľudských zdrojov

Riadenie ľudských zdrojov

Práca klasického personalistu a "kádrováka" sa počas posledných rokov dramaticky zmenila. Už to nie je iba človek, ktorý administruje "papierovačky" okolo zamestnancov, ale podieľa sa na tvorbe stratégií spoločnosti po stránke plá…

Ponuka od dodávateľa:' PaedDr. Marek Kmeť - EDUCON, Rožňava

Mystery calling

Mystery calling

Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.

Ponuka od dodávateľa:' PerMan s.r.o., Banská Bystrica

Vyjednávacie zručnosti

Vyjednávacie zručnosti

Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Telemarketing

Telemarketing

Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Eshop s literatúrou a knihami - EDUAL s.r.o.

Eshop s literatúrou a knihami - EDUAL s.r.o.

V našom eshope Vám ponúkame široký výber literatúry.

Ponuka od dodávateľa:' EDUAL s.r.o., Bratislava

Cena: podľa cenníka

Výchovno-vzdelávacia literatúra pre rodičov - EDUAL s.r.o.

Výchovno-vzdelávacia literatúra pre rodičov - EDUAL s.r.o.

V prípade ak ste rodič a neviete si v niektorých situáciach poradiť pri výchove Vášho dieťaťa neváhajte využiť našu odbornú literatúru pre rodičov.

Ponuka od dodávateľa:' EDUAL s.r.o., Bratislava

Cena: podľa cenníka

Náučná literatúra - EDUAL s.r.o.

Náučná literatúra - EDUAL s.r.o.

Náš e-shop Vám ponúka predaj náučnej literatúry.

Ponuka od dodávateľa:' EDUAL s.r.o., Bratislava

Cena: podľa cenníka