Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Tento balík si vyberte v prípade, ak pozorujete neštandardné správanie sa počítača, resp. ak máte podozrenie na počítačový vírus.
Ku každému pristupujeme individuálne, v závislosti od jeho súčasnej situácie, trhových príležitostí, konkurencie a plánov do budúcnosti. Opierame sa o marketingové prieskumy a analýzy, trendy na trhu a správanie konkurencie, ktoré nám pomáhajú lepšie…
Práca klasického personalistu a "kádrováka" sa počas posledných rokov dramaticky zmenila. Už to nie je iba človek, ktorý administruje "papierovačky" okolo zamestnancov, ale podieľa sa na tvorbe stratégií spoločnosti po stránke plá…
Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
V prípade ak ste rodič a neviete si v niektorých situáciach poradiť pri výchove Vášho dieťaťa neváhajte využiť našu odbornú literatúru pre rodičov.