Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Ku každému pristupujeme individuálne, v závislosti od jeho súčasnej situácie, trhových príležitostí, konkurencie a plánov do budúcnosti. Opierame sa o marketingové prieskumy a analýzy, trendy na trhu a správanie konkurencie, ktoré nám pomáhajú lepšie…
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
V prípade ak ste rodič a neviete si v niektorých situáciach poradiť pri výchove Vášho dieťaťa neváhajte využiť našu odbornú literatúru pre rodičov.