Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Dostatočná znalosť mediálneho trhu a jeho fungovania je predpokladom na vytvorenie účinnej mediálnej kampane. Schopnosť využívať najefektívnejšie komunikačné kanály, zvoliť vhodný mediálny priestor a komunikovať s predstaviteľmi médií.
Vďaka prieskumom trhu, kvalitatívnym prieskumom a metódami ako focus group interview a hĺbkové individuálne interview je možné presne definovať potreby svojich klientov a náležite im prispôsobiť svoju obchodnú stratégiu.
Obchodná značka navonok reprezentuje spoločnosť a produkt. Je preto nevyhnutné venovať jej náležitú pozornosť, či už v momente jej návrhu, alebo neskôr počas jej implementácie a ďalšom rozširovaní.
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.
Analýza a optimalizácioa stránky v súlade so štandardami Seo a rovnako aj návrh a správa Google AdWords a Etarget kampaní.
Identifikácia hlavných problémov a výhod obchodných procesov. Ľuďom sa po "odhalení" poskytne coaching zadarmo, je dôležité aby bol pre aj pre nich Mystery Shopping prínosom. Kombinácia Mystery Shoppingu a Coachingu sa veľmi dobre osvedčuje…
S využitím tejto služby sa po dôkladnej analýze dostanú jasné výsledky založené na prirodzených dátach (natural shape analysis).
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Vizuálna kontrola povrchov dielov, meranie dĺžok a uhlov, kontrola funkcií, kontrola elektrických vlastností, triedenie podľa hraničného dielu alebo kalibrom podľa potrieb a požiadaviek zákazníka.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Menšie opravy a úpravy, odhrotovanie, odihlovanie, zrážanie hrán, zalešťovanie, odmastňovanie podľa požiadaviek zákazníka pomocou ručného náradia.
Kvalita - podľa požiadaviek zákazníka na problémového dodávateľa s opakujúcou sa chybou, ktorú sa mu nedarí i napriek prísľubu a snahe odstrániť.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.