Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Čo tým získate? Pomoc pracovníkom pri adaptácii na zmenené podmienky ich kariéry v súvislosti so stratou zamestnania. Pomoc firme pri zvládnutí reštrukturálnym zmien.
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…