Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Identifikácia hlavných problémov a výhod obchodných procesov. Ľuďom sa po "odhalení" poskytne coaching zadarmo, je dôležité aby bol pre aj pre nich Mystery Shopping prínosom. Kombinácia Mystery Shoppingu a Coachingu sa veľmi dobre osvedčuje…
Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.
Mystery e-mailing (MEM) je služba, ktorou sa meria reakcia pracovníkov na e-mailový dotaz klienta/zákazníka. MEM realizujú vyškolení pracovníci.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Metóda získavania informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...) prostredníctvom návštev a telefonických rozhovorov, ktoré simulujú reálneho zákazníka/klienta. Experti v spolupráci s objednávateľom spracujú posudzovaciu…
Títo vystupujú ako klienti a merajú jednotlivé aspekty e-mailovej komunikácie a dodržiavania štandardov zo strany pracovníka. Z každého MEM je spracovaný hodnotiaci hárok a zo všetkých MEM je spracovaná celková záverečná správa.
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Vzdelávanie formou tréningov, realizácia workshopov, expertízna a poradenská činnosť (výbery zamestnancov, mystery calling, mystery shopping, mystery e-mailing, prieskumy spokojnosti zamestnancov, development centrum, assessement centrum, 360 stupňov…
Kontroly, audity, inšpekcie prevádzok a zamestnancov: - audit HACCP (dokumentácia, bezpečnostné riziká) - hygienické (simulácia štátnej kontroly na mieste) - technické (zameranie na technický stav prevádzky a zariadení) - obchodné – kvalita preda…
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Cieľom tréningu je osvojenie a zlepšenie si zásad úspešného vystupovania pred obecenstvom a poslucháčmi, efektívnych foriem sebaprezentácie, ako aj prezentácie svojej firmy a jej produktov.
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…