Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pri firemných akciách ide spravidla o poďakovanie firmy svojím zamestnancom za ich prácu. Firemné akcie sa najčastejšie organizujú pred Vianocami, pri príležitosti založenia spoločnosti atď.
Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneho fondu. IV. Ďalšie benefity. V. Nepeňažné ohodnotenie zamestnanca.
Potrebujete uviesť na trh nový výrobok, zvýšiť predaj svojich výrobkov zviditeľniť svoju spoločnosť? Nechajte to na našich dopredu zaškolených promotérov a promotérky.
Stres a starosti nepatria na žiadnu svadbu. Naša spoločnosť Vám zabezpečí Váš nezabudnuteľný deň od A po Z. Nechajte Vaše starosti na nás a tešte sa z tohto jedinečného dňa.
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Cieľom tréningu je získať vybrané tzv. soft zručnosti manažéra, osvojiť si základné vedomosti a získať základné zručnosti, potrebné pre efektívne fungovanie manažéra.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Výber vhodného pracovníka, posúdenie vhodnosti pracovníka na konkrétnu pracovnú pozíciu.