Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Rozvoj manažérskych schopnosti riadenia spoločnosti so zameraním na riešenie problémových situácií s dôrazom na individualitu na sebareflexiu. Náplňou programu je využitie poznatkov z výskumov pozitívnej psychológie, psychológie manažmentu a …
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávanie spoločenských problémov a dosahovanie spoločenských firemných cieľov, naučiť sa charakterizovať tím, techniky tímovej práce.
Aplikácie ISO 14001 - počiatočná analýza - environmentálna koncepcia - organizácia - environmentálne účely - environmentálny program - príručka environmentálneho manažmentu - operatívne riadenie - monitorovanie - nezhody a opatrenia na nápr…
Príprava programu, ktorý zahrňuje environmentálnu politiku a špecifické nástroje na dosiahnutie vysokej úrovne ochrany životného prostredia, environmentálne kritéria EU, súhrn poznatkov z realizácie ekologického auditu.
Príprava je so všeobecným zameraním na konverzáciu a zdokonalenie gramatiky a gramatických javov pre začiatočníkov aj pokročilých.
Kultivácia komunikácie - Prv než začneme rokovať - Hriechy obchodníka - Pasce - Tajomstvo šarmu a jeho uplatnenie - Diagnostikovanie a systémy hodnotenia - Corporate governance
Príprava študentov na maturitnú skúšku na úrovni B2 (vyššia) a úrovni B1 (základná).
Dostatočná znalosť mediálneho trhu a jeho fungovania je predpokladom na vytvorenie účinnej mediálnej kampane. Schopnosť využívať najefektívnejšie komunikačné kanály, zvoliť vhodný mediálny priestor a komunikovať s predstaviteľmi médií.
Príprava študentov na maturitnú skúšku na úrovni B2 (vyššia) a úrovni B1 (základná).
Informácia o požiadavkách normy ISO 19011 na auditovanie manažérskych systémov EMS, SMK - predmet normy - termíny a definície - zásady auditovania - riadenie programu auditu - činnosti auditu - kompetentnosť auditorov
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Obchodná značka navonok reprezentuje spoločnosť a produkt. Je preto nevyhnutné venovať jej náležitú pozornosť, či už v momente jej návrhu, alebo neskôr počas jej implementácie a ďalšom rozširovaní.