Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Balenie do krabíc alebo na palety, balenie, zabalenie, falcovanie (skladanie tlačovín ručne alebo strojom), gumičkovanie, hrebeňová väzba, kompletizácia reklamných predmetov - manuálna (krabičiek, stojanov, foldro…
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
- identifikácia rizikových situácií - analýza rizík - postup riešenia rizík - odstráňovanie príčiny rizík.
Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
- Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…
Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.