Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Posilniť vedomosti, zručnosti a návyky v oblasti životného prostredia, ako postupovať pri hodnotení vplyvov na životné prostredie, poznanie problematiky monitorovania a problematiky životného prostredia.
Získať vedomosti z oblasti riadenia životného prostredia z dôrazom na podnikovú úroveň.
Ako postupovať pri hodnotení vplyvov na životné prostredie, hodnotenie biologické, krajinárske, poznanie problematiky monitorovania a problematiky životného prostredia na regionálnej úrovni.