Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Obchodné a výrobné aliancie spoločností, extenzívny rast spoločnosti cestou akvizícií, fúzie spoločností, reštrukturalizácie spoločností.
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Účastníci budú po absolvovaní tréningu schopní ovládať základnú prácu s osobným počítačom a budú pripravení na úspešné zvládnutie Ecdl certifikácie. Európsky vodičský preukaz na počítače predstavuje štart v oblasti informačných technológii a pokrýva …
Získanie základných vedomostí o kvalite, o systéme manažérstva kvality a o auditoch. Účastník bude schopný identifikovať požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán. Porozumie požiadavkám medzinárodnej normy Iso 9001:2008 a bude ich vedieť uplatňov…
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
Technológia: odolná dotykovo senzitívna tabuľa s možnosťou dotyku prstom alebo popisovacími hrotmi. Aktívne rozlíšenie: 9600 x 9600, 600 dpi.
Prenosné a voliteľné riešenie Iq Board umožňuje prevádzkovať interaktívnu tabuľu v ďalších vnútorných priestoroch budovy. Pre zobrazenie projekcie sa využíva projektor s krátkou projekčnou ohniskovou vzdialenosťou.