Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Jedným z voliteľných príslušenstiev je dotykový klávesový panel, ktorý môže byť pevný alebo programovateľný v podobe "soft" hotkeys.
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 64" uhlopriečka (162.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 139,2 x 105,8 x 13. Hmotnosť: 16.6 kg.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 77" uhlopriečka (195.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 165,7 x 125,7 x 13. Hmotnosť: 19.6 kg.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 64" uhlopriečka (162.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 139,2 x 105,8 x 13. Hmotnosť: 16.6 kg.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 77" uhlopriečka (195.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 165,7 x 125,7 x 13. Hmotnosť: 19.6 kg. Dotyková plocha a rozlíšenie 4000 × 4000 pixelov.
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Dlhú dobu boli chytré interaktívne tabule výsadou len pre luxusné firmy, bohatých jedincov a prípadne školy, ktoré si vďaka sponzorom a darom mohli obstarať úplne výnimočnú vec, ako je interaktívna tabuľa. V čom tkvie kúzlo interaktívnych tabulí? Kto…
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.
Personálny audit, výber a uvedenie do praxe nových pracovníkov, hodnotenie pracovníkov, výcvik hodnotiteľov, rozvoj zručností personalistu a Human Resources manažéra.
Stratégia totálnej orientácie na zákazníka, strategické plánovanie firmy, postavenie marketingu vo firme, analýza marketingového mixu, analýza vonkajšieho prostredia firmy, príprava a realizácia úspešnej marketingovej stratégie.