Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Správa a rezervácie balneo procedúr. Vhodné najmä pre liečebné a balneo hotely.
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …
Vystavovanie faktúr s priamou väzbou na hotelový účet a voľná tlač faktúr bez väzby na Hores. Číselné rady pre rôzne typy faktúr. Vedenie knihy vystavených faktúr, exporty do účtovníctva. Adresár odberateľov s vazbou na Hores.
Modul, ktorý bol vytvorený na základe stále častejších požadavkov užívateľov systému Hores. Umožňuje evidenciu príručného skladu, evidenciu predaja tovaru, služieb a príslušné prehľady. Doplnkový predaj je možné vyvolávať priamo z Horesuu a jeho vyvo…
Motivujeme Vašich klientov zachovať dohodnutú splatnosť faktúr. Ak vo svojom účtovníctve zaznamenávate pohľadávky po splatnosti, pomôžeme Vám s ich vymáhaním. Pri správe Vašich pohľadávok využijeme profesionálny, striktný, dôrazný postup a efekt tret…
Rezervácie garážových miest s väzbou na rezerváciu hosťa. Definícia ľubovolného počtu garážových miest vrátane ich rozmerov. Pre lepšiu orientáciu je k dispozícii aj grafická mapa parkovacích miest.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Hotelový systém Hores predstavuje flexibilný systém komplexne riešiace problematiku ubytovacieho úseku, najmä funkciu recepcie a na ňu nadväzujúce služby. Je vhodný pre hotely všetkých veľkostí s rozličnou klientelou (individuálna, skupinovú, zahrani…
Kreditný systém je navrhnutý pre prevádzkovateľov reštaurácií, ktorí chcú zlepšiť svoje vzťahy so stálymi zákazníkmi. Poskytuje možnosť udržania si verných zákazníkov a získavania nových stálych zákazníkov, ktorí budú opakovane navštevovať Vaše zaria…
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Zobrazuje všetky objednávky prichádzajúce do kuchyne na prehľadnom LCD monitore. Príchod objednávky signalizuje zvukovým znamením. Zobrazenie objednávok je možné meniť podľa poradia, podľa jedál, podľa bonov, čašníkov, stolov. Objednávky je možné fil…
Vašim obchodníkom zorganizujeme obchodné stretnutia v mene Vašej spoločnosti vo vopred definovaných regiónoch a časoch. Profesionálne kladenými otázkami priamo klientovi zistíme jeho pohľad na priebeh stretnutia. Pomocou odpovedí Vám spätne vypracuje…
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.
Setup pokladne – nastavuje sa tu hlavička účtu pre jednotlivé pokladne, rastre pri prepojení na recepčný softvér, ale aj cenové hladiny pre jednotlivé stoly.