Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Klapky – v tomto module sa nastavujú „kapky" jednotlivým pokladniam, t. j. rozmiestnenie jednotlivých druhov kalkulácií a jednotlivých kalkulácií tak, ako sa to má zobrazovať na pokladni Food 600.
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
Je určený pre reštaurácie, pizzerie, penzióny a hotely s jedným odbytovým strediskom, t.j. s jednou pokladnicou. Obsahuje plnohodnotný modul Pokladňa bez akýchkoľvek funkčných obmedzení v porovnaní so štandartnou pokladňou systému Food 600.
Hlavný sklad – v tomto module sa evidujú externé príjemky (t.j.nákupy od dodávateľov), externé výdaje, návratky tovaru späť dodávateľom, ďalej interné výdaje na jednotlivé strediská, príjem tovaru z iných stredísk.
V súlade s Vašimi potrebami bude vyselektovaná vhodná skupina potenciálnych zákazníkov, ktorú telefonicky aktívne oslovíme vyškolenými operátormi s cieľom prezentovania Vašich služieb i produktov a získania nových klientov.
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Modul Pokladňa je certifikovaný podľa vyhlášky o registračných pokladniciach. Poskytuje všetky funkcie, ktoré má klasická registračná pokladnica. V závere dňa sa robí uzávierka pokladne, ktorá obsahuje celkovú tržbu, rozdelenie tržby podľa druhov pla…
Je programový systém, ktorý slúži na vedenie evidencie skladových zásob pre hotelové a reštauračné zariadenia. Zároveň slúži na predaj tovaru a služieb cez certifikovaný fiškálny modul Pokladňa. Pri predaji cez pokladňu je možné vykonávať predaj kalk…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Sú zamerané na získanie a zdokonalenie celého radu komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností. Sú zabezpečené kvalitnými lektormi s niekoľkoročnými skúsenosťami z rôznych segmentov trhu a so zahraničným know-how.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia Vašu pracovnú i súkromú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa Vam rozšíri schopnosť chápať ľudí z Vášho okolia.
Cieľová skupina - Pracovníci v riadiacom postavení - vedúci pracovníci, riaditelia, obchodní riaditelia, teamleadri, area sales manageri a sales manageri. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelo…
Cieľová skupina - Pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelových situáci…