Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení váš prirodzený odtieň pleti, farby očí a vlasov.
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
Cieľová skupina - Manažéri spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik zručn…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy rieše…
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.
Cieľová skupina - Pracovníci v riadiacom postavení - vedúci pracovníci, riaditelia, obchodní riaditelia, teamleadri, area sales manageri a sales manageri. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelo…
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Cieľom tréningu je získať vybrané tzv. soft zručnosti manažéra, osvojiť si základné vedomosti a získať základné zručnosti, potrebné pre efektívne fungovanie manažéra.