Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Vedieť vypočítať a zhodnotiť základné ekonomické parametre, potrebné pre dosiahnutie maximálnej finančnej výkonnosti. Vyznať sa v základných finančných a ekonomických pojmoch.
Poznať základné techniky a metódy koučingu – účinného nástroja osobného rozvoja a zvyšovania výkonnosti.
Rozhodnúť sa pre systémové riešenia s dlhodobým efektom a získať energiu na nové ciele a výzvy, viac času a priestoru. Byť výkonnejší a ostať zdravý.
Cieľom 2- dňového kurzu je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti projektového manažmentu. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripravovať, hodnotiť a realizovať rôzne typy projektov. Účastníci získajú poznatky systémového p…
Cieľom 1- dňového kurzu je rozvíjať schopnosti vidieť „biele miesta“ vo svojej oblasti práce. Účastníci sa vyskúšajú rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Budú sa vedieť pozerať na veci aj z iných uhlov pohľadu. Väčšina ľudí v odvetí je určit…
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach marketingu a PR na internete a multikanálovom predaji ako o najnovšom svetovom trende. Cieľom seminára je rozšíriť obzor o konkrétne príklady, naučiť sa robiť úspešné marketingové plány vrátane využitia inter…
Účastníci získajú vedomosti o rôznych aktivitách, zostavovaní plánov, pohľade a mieste marketingu vo firme. Seminár prináša informácie aj o najaktuálnejších marketingových smeroch a novinkách, ktoré sú v súčasnej dobe efektívne a finančne menej nároč…
Správne zvolená komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu a získaniu zákazníka. Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity a tým zabezpečuje úsporu nákladov a ich efektívne využitie.
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.