Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Komunikačné tréningy v nemčine a angličtine sú určené pre začiatočníkov, pokročilých a odborníkov, ktorí chcú plynule a sebavedome hovoriť po nemecky alebo anglicky. Komunikáciu cvičíte so slovenskými a medzinárodnými lektormi striedavo pričom sa vše…
Potápačské centrum NAUTILUS je nielen potápačská základňa, vybavená modernou technikou, ale aj skutočné centrum, kde sa stretávajú priatelia potápania, naši absolventi, účastníci kurzov, začiatočníci aj pokročilí potápači, ktorí sa aktívne venujú r…
Vychádzame z individuálnych prianí a želaní klientov. Každý návrh je individuálny aby presne odrážal charakter zákazníkov. Určená finálna cena je nemenná a tak má klient istotu, že cena sa už v priebehu stavby až po odovzdanie nezmení.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Skvelý darček na Vianoce alebo k sviatku. Košele pre mužov aj pre ženy, od bežných až po značkové v rôznych farbách.