Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Široký výber novoročeniek, či Pf kariet v poštových schránkach klientov a zamestnancov patrí k tradícií.
Luxusné diáre so slepotlačou pre Top manažment alebo veselé farebné motívy. Vreckové diáre potešia každého. Diáre môžu byť vo vkusných darčekových krabiciach.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
Logo vyrazené v kvalitnom koženom opasku pôsobí elegantne a trvácne. Určite však poteší aj náramok s vygravírovaným menom. Rôzne textilné drobnosti, ako doplnok k textilným reklamným predmetom.
Poznať a zdokonaliť si emocionálne schopnosti a naučiť sa vhodne ich používať v pracovnom i osobnom živote. Porozumieť sebe i iným je základom pre ďalšie úspechy a spokojnosť.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.
Ochranný prostriedok, no zároveň aj skvelý reklamný nosič. S reflexnými prvkami alebo bez nich, overalové aj dvojdielne.
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Rôzne tričká s dlhým rukávom, polosvetre a pulóvre pre dámy aj pre pánov. Množstvo materiálov a farebných kombinácií dáva na výber aj z množstva spôsobov potlače, napríklad klasická sieťotlač, výšivka, flock aj flex.
Tričko s trochu odlišným strihom, golierikom a gombíkmi pod krkom, tak sa dajú zjednodušene popísať polokošele. Rozdiel je aj v použitom materiále, ktorý je často hrubší a štruktúrovaný, preto sa na polokošele s obľubou používa najmä výšivka.
Reklamné tričká s potlačou sú asi najžiadanejší reklamný textil vôbec. Široká škála označenia logom ako je sieťotlač, transfér, flock, výšivka, či flex.
Rukavice so šálom, štóly, či mikulášske čiapky s logom sú skvelým nápadom pre marketingové oddelenie v predvianočnom čase.
Obľúbený reklamný predmet, pre bežné použitie aj pre zberateľov. Kvalitná výšivka, transférová tlač, či flock sú najpoužívanejšie spôsoby označenia pre reklamné pokrývky hlavy.
Nevyhnutná pomôcka všade, kde sa pracuje s dokumentmi. Zvýrazňovače majú rôzne veselé tvary, v krabičkách aj jednotlivo.