Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ponúkame rôzne kapacity dezinfekčných/ antibakteriálnych gélov na ruky s vlastnou tlačou etikety s logom spoločnosti. Etiketa môže byť aj neutrálne, ako na obrázku. Rýchle dodanie len do 7 pracovných dní. Prijateľné ceny pre každého. Kapacity 30-50-…
tričko s potlačou vlastný motív Gramáž 160 g/m2 Špecifikácia 100 % bavlna (u farby 03 - zloženie 97 % bavlna, 3 % viskóza), Single Jersey Veľkosti S, M, L, XL, 2XL, 3XL Balenie v PE vrecúšku Minimálny odber 1 ks Etiketa saténová Typ apliká…
Samolepiace etikety pre výrobcov sú buď etikety bez potlače určené na ďalšiu dotlač priamo vo výrobe alebo sú to etikety grafické plnofarebné. Či na nich bude jednoduchá značka alebo náročný motív, je vaša voľba. Odporučíme správny materiál a lepidlo…
Reprezentatívny darčekový predmet z veľmi kvalitného froté, vhodný na potlač a výšivku. Príjemne mäkký a absorpčný, zdobený vytkávanou bordúrou na oboch okrajoch. Tkaná etiketa, vhodná ako závesné pútko.min. počet na objednávku 5 ks.
Účastníci budú po absolvovaní tréningu schopní ovládať základnú prácu s osobným počítačom a budú pripravení na úspešné zvládnutie Ecdl certifikácie. Európsky vodičský preukaz na počítače predstavuje štart v oblasti informačných technológii a pokrýva …
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…
Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.