Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.
Autolekárnička pre osobnú a nákladnú dopravu v plastovom obale – fóliovaná, samolepiaca etiketa s označením autolekárnička, štítok s obsahom balenia.
Aplikátor 4214 - etiketa je po prichytení na prítlačnú plochu aplikátora s celou touto plochou otočená okolo osi (nastaviteľnej do 200°) a následne nanesená na produkt v smere pohybu prítlačného ramena.
Presné vedenie umožňuje aplikáciu etikiet na produkt s vysokou precíznosťou. Aplikátor 4414 - etiketa je po prichytení na prítlačnú plochu aplikátora s celou touto plochou posunutá v osi X a Y (+-8 mm) a následne nanesená na produkt v smere pohybu p…
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…
Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.