Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Sú zamerané na získanie a zdokonalenie celého radu komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností. Sú zabezpečené kvalitnými lektormi s niekoľkoročnými skúsenosťami z rôznych segmentov trhu a so zahraničným know-how.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.