Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľová skupina - Manažéri spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik zručn…
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Analýza a energetická optimalizácia na základe projektov.
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelo…
Prehľad poskytovaných služieb: vývoj a dodávka integrovaného Is Garis, Crm pre riadenie stredných a veľkých podnikov, analýza podnikových procesov a požiadaviek, návrh technického riešenia a poradenstvo, vývoj aplikácií na zákazku (špeciálne projekty…
Pre žiarivé výsledky... Kuchynská hygiena zajtrajška - pre čistý riad a čisté životné prostredie - v tom spočíva inovácia Green efficiency. Vzdanie sa surovín škodiacich zdraviu a životnému prostrediu v kuchynskej hygiene a trvalo udržateľné čisteni…
Analýza hodnoty spoločnosti. Ponuka spoločností na predaj. Komplexné ocenenie majetku. Vyhľadávanie investorov a príprava .
Identifikácia úrovne plánovania času, generácie časového manažmentu, prostriedky pre plánovanie času, analýza využívania času, matica časového manažmentu - dôležitosť, priorita, ABC metóda, limity, výkonnosť, určovanie.
Vzdelávanie je určené pre pracovníkov v potravinárskom priemysle a osoby zúčastňujúce sa na výrobe potravín a pokrmov, manipulácii s nimi a ich uvádzaní do obehu. Vzdelávanie je modulové . Modul : Analýza rizík a stanovenie opatrení pri spracovaní po…
Riešenie problematiky environmentálnej záťaže: určenie, či ste za environmentálnu záťaž zodpovedný, alebo nie, odborné konzultácie a pomoc v správnom konaní pri určovaní stupňa zodpovednosti za environmentálnu záťaž, plán prác environmentálnej záťaž…
Kurz Marketing sa zameriava na praktické otázky, ktoré si podnikatelia, manažéri, organizácie kladú pri predaji svojich produktov/služieb na trhu. Na konkrétnych príkladoch sa snaží odhaliť, v čom sa odlišujú úspešní a neúspešní podnikatelia, manažér…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy rieše…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.