Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Analýza trhu, značiek a cieľových skupín. Spotrebiteľský potenciál. Efektivita marketingovej komunikácie. Optimalizácia zákazníckej spokojnosti.
Manažérska finančná analýza, plánovanie a riadenie cash-flow, manažérska forma účtovných výkazov, analýza a riadenie rastu firmy, analýza a riadenie nákladov, finančné modely tímov a firiem.
Okrem koučovacích a vzdelávacích služieb poskytujeme svojim zákazníkom aj konzultačné služby v týchto oblastiach: analýza a identifikácia rozvojových potrieb formou rozvojových stredísk, systém interných zákazníckych vzťahov - identifikácia interného…
Cieľová skupina - Pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelových situáci…
Stratégia totálnej orientácie na zákazníka, strategické plánovanie firmy, postavenie marketingu vo firme, analýza marketingového mixu, analýza vonkajšieho prostredia firmy, príprava a realizácia úspešnej marketingovej stratégie.
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…
Vypracovanie plánu náboru a výberu v súlade so stratégiou spoločnosti (vývoj počtu a štruktúry zamestnancov, vlastní zamestnanci, dodávatelia, personálny leasing a pod.), analýza a špecifikácia pracovného miesta, realizácia náboru podľa špecifík konk…
Vychádzajúc z dlhodobej praxi vieme, že nie každá spoločnosť má svojho analytika, ktorý by sa zaoberal systémovými analýzami hospodárenia spoločnosti. Súčasťou našich služieb je práve takáto analýza, ktorú si klienti veľmi oceňujú a ktorá im pomáha a…
Tréningy zamerané na rozvoj a zvyšovanie osobnostných schopností. Komplexný audit spoločnosti, ktorého výsledkom je analýza a zhodnotenie aktuálneho stavu spoločnosti spolu s návrhom účinných krokov potrebných pre jej ďalší úspešný rast.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
Informačné systémy od Asseco Solutions sú vyspelé a osvedčené softvérové riešenia pre všetkých podikateľov, účtovníkov, účtovné firmy, malé aj veľké podniky v oblasti maloobchodu, veľkoobchodu či výroby. Osobitné riešenia ponúkame pre segment hotelov…