Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Manažérske vzdelávanie pre manažment finančnej inštitúcie, priamy a osobný predaj finančného produktu, prepážkový predaj finančného produktu, neosobný (telefón, pošta, e-mail) predaj finančného produktu, stratégia orientácie na klientove potreby.
Vzdelávanie je určené pre pracovníkov v potravinárskom priemysle a osoby zúčastňujúce sa na výrobe potravín a pokrmov, manipulácii s nimi a ich uvádzaní do obehu. Vzdelávanie je modulové . Modul : Analýza rizík a stanovenie opatrení pri spracovaní po…
Manažérske vzdelávanie pre manažment obchodnej firmy, tréningové programy obchodných a komunikačných zručností, tréningové programy prezentačných techník, coaching obchodných zástupcov v teréne.
Vzdelávanie a rekvalifikácia v gastronomických odboroch kuchár, čašník, servírka. Vzdelávanie v oblasti cestovného ruchu - sprievodca cestovného ruchu.
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Získanie základných vedomostí o kvalite, o systéme manažérstva kvality a o auditoch. Účastník bude schopný identifikovať požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán. Porozumie požiadavkám medzinárodnej normy Iso 9001:2008 a bude ich vedieť uplatňov…
Účastníci budú po absolvovaní tréningu schopní ovládať základnú prácu s osobným počítačom a budú pripravení na úspešné zvládnutie Ecdl certifikácie. Európsky vodičský preukaz na počítače predstavuje štart v oblasti informačných technológii a pokrýva …
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.