Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, efektívna komunikácia, komunikačné kanály, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávať spoločenské problémy a dosahovať spoločenské firemné ciele.
Čo je mobbing?, je to mobbing? Dôvody vzniku mobbingu - identifikácia mobbingu. Kto mobbuje? Manažér a mobbing. Podnik, spoločnosť kde sa mobbuje. Iné metódy obrany proti mobbingu. Kultivácia medziľudských vzťahov.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať návod na úspešnu zebarealizáciu, efektívnu prezentáciu, zdokonalenie verbálneho a neverbálneho prejavu, ziskať poznatky ako eliminovať stres, trému, vlastnú neistotu.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, získať zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov, osvojiť si zručnosti vyjednávania a obch…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, efektívneho riadenia seba v čase, naučit sa odstraňovať príčiny nedostatku času, ako správne využívať svoj čas, príčinách stresu a o možnostiach ich zvládania a predchádzania.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, identifikovať príčiny ťažkých situácií a konfliktov, získať schopnosť predchádzať konfliktom a optimálne riešti vzniknuté situácie, osvojiť si filozofiu asertívnej komunikácie a uplatňovanie asertivitu v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Absolvent pochopí význam marketingu v podniku, získa poznatky o marketingových cieľoch, plánoch, stratégii, zvládne marketingové politiky, dokáže si uvážiť výhody a nevýhody jednotlivých distribučných ciest, získa poznatky o marketingovej komunikáci…
Absolvent získa poznatky z oblasti finančného riadenia, pochopí význam kvalit finančného riadenia vo vzťahu k finančnej pozícii a finančnej výkonnosti podniku, naučí sa správne „čítať“ a analyzovať základné výkazy spoločnosti a pod.
Absolvent pochopí význam personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa orientovať v …
Absolvent získa znalosti o strategickom riadení spoločnosti, naučí sa strategicky rozmýšľať, pochopí potrebu analýzy východiskového stavu spoločnosti, docení potrebu vízie a stratégie spoločnosti, pochopí význam stanovenia strategických zámerov a…