Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Posilniť vedomosti, zručnosti a návyky v oblasti životného prostredia, ako postupovať pri hodnotení vplyvov na životné prostredie, poznanie problematiky monitorovania a problematiky životného prostredia.
Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami, pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.
Získať vedomosti z oblasti riadenia životného prostredia z dôrazom na podnikovú úroveň.
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov kurzu efektívne pracovať s databázami.
Ako postupovať pri hodnotení vplyvov na životné prostredie, hodnotenie biologické, krajinárske, poznanie problematiky monitorovania a problematiky životného prostredia na regionálnej úrovni.
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…