Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zabezpečíme pre vás: 1) Na základe vašich potrieb vám odporučíme a následne implementujeme vhodný nástroj pre riadenie vzdelávania a výkonnosti vašich zamestnancov (spolupracujeme so svetovými dodávateľmi softvérov: Totara LMS, NetDimen…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsahom vzdelávania rekvalifikačného kurzu čašník - servírka sú poznatky z oblasti gastronómie, ktoré umožnia záujemcom o túto profesiu samostatne a kvalifikovane pracovať v oblasti spoločného stravovania v profesii, ktorá si vyžaduje špecifické zruč…
Rozvoj manažérskych zručností manažmentu farmaceutických a distribučných spoločností, pre manažment zdravotníckych zariadení, rozvoj obchodných zručností obchodných reprezentantov (medical representative), kaučing v teréne, poradenstvo a vzdelávania …
Obsahom vzdelávania rekvalifikačného kurzu kuchár - kuchárka sú poznatky z oblasti gastronómie, ktoré umožnia záujemcom o túto profesiu samostatne a kvalifikovane pracovať v oblasti spoločného stravovania v profesii, ktorá si vyžaduje špecifické zruč…
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.
Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…
Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.
Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…