Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.