Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení váš prirodzený odtieň pleti, farby očí a vlasov.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.