Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Cieľom tréningu je osvojenie a zlepšenie si zásad úspešného vystupovania pred obecenstvom a poslucháčmi, efektívnych foriem sebaprezentácie, ako aj prezentácie svojej firmy a jej produktov.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Learning the foundations, philosophy and models of coaching, how i tis different from other development methods, the ways of using it for the benefit of organizations. Three live demonstrations of professional coaching by a very experienced coach-dem…