Ponuky zo štítku skupinové v lokalite Trenčín (52)

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Rozvoj osobnosti

Rozvoj osobnosti

Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vedenie porád

Vedenie porád

Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Viazacích pások

Viazacích pások

Použitie viazacích pások PP, PES, PET, oceľových je v prípadoch, keď je tovar na palete mimoriadne ťažký. Vtedy sa tovar zaviaže pomocou ručného alebo strojného páskovača viazacou páskou, pod ktorú sa podkladajú ochranné kartónové alebo plastové rohy…

Ponuka od dodávateľa:' Peter Zadňančin - BALMAT, Považská Bystrica

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikáci…

Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Marketing pre stredný a vyšší manažment

Marketing pre stredný a vyšší manažment

Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Prezentačné zručnosti

Prezentačné zručnosti

Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Pokročilé prezentačné zručnosti

Pokročilé prezentačné zručnosti

Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Lektorské zručnosti

Lektorské zručnosti

Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávacie zručnosti

Vyjednávacie zručnosti

Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávanie, argumentácia

Vyjednávanie, argumentácia

Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Tréning Microsoft Project

Tréning Microsoft Project

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske