Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Použitie viazacích pások PP, PES, PET, oceľových je v prípadoch, keď je tovar na palete mimoriadne ťažký. Vtedy sa tovar zaviaže pomocou ručného alebo strojného páskovača viazacou páskou, pod ktorú sa podkladajú ochranné kartónové alebo plastové rohy…
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…