Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Čelné motorové vozíky pre ťažké manipulácie. Prvýkrát v histórii Linde použité hydrostatické prevodníky aj u ťažkých vozíkov (bez spojky, prevodovky, diferenciálu, brzdových obložení). Zdvih 3-9,5 m. Presné a citlivé ovládanie jazdy i zdvihu.
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…
Čelné motorové vozíky s výložníkovým ramenom pre manipuláciu s plnými kontajnermi ISO pomocou horného závesného spreaderu. Vozíky sú schopné ukladať do 3 rád pred seba a to až. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 4-stupňov…
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Nosnosť 200 až 1350 kg. Základný zdvih 2,2 až 7,4m, Standard alebo Triplex, možnosť pomocného zdvihu: + 995 mm. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový, servisné int…
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Kombinovaný vozík: manipulácia s celými paletami / vychystávanie tovaru / inventúry. Nosnosť 700 až 1500 kg. Zdvih 2200 až 12 850 mm, Standard alebo Triplex.
Ručne vedené elektrické vozíky s „obkročnými podpernými nohami“ L 14-16 AS (1400-1600 kg) s kráčajúcou obsluhou, sklopnou stupačkou (verzia AP), s pevnou stupačkou (verzia SP). Elektrické servoriadenie.
Komôrkové polykarbonátové dosky 10mm od 5,90 € / m2; najlepšie ceny na komplet sortiment. Viac informácii na polykarbonat.sk a eshop.zenitsk.sk
Jaguar XJ je prvým sériovým luxusným automobilom, ktorý využíva technológiu nitovanej samonosnej karosérie z hliníka, vyvinutú v leteckom priemysle.
Kovové púzdro pozinkované, magnetické jadro NdFeB, anizotrop, pracovná teplota max. +80°C. Prídržná sila magnetu je stanovená pri izbovej teplote (20°C) pri kontakte s materiálom z mäkkej konštrukčnej ocele s lešteným povrchom hrúbky 10 mm na ťah sme…
Kovové púzdro pozinkované, magnetické jadro ferit, anizotrop, pracovná teplota max. +200°C. Prídržná sila magnetu je stanovená pri izbovej teplote (20°C) pri kontakte s materiálom z mäkkej konštrukčnej ocele s lešteným povrchom hrúbky 10 mm na ťah sm…