Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Väčšina ľudí vo firme je časom určitým spôsobom slepá. Všetci sa sústreďujú na rovnaké veci a rovnaké zanedbávajú. Pomôžeme rozvinúť schopnosti vidieť „biele miesta“ vo vašej firme. Vyskúšame si rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Pozrieme …
Prejdeme aktivitami a kľúčovými procesmi personálneho manažmentu a definujeme jeho miesto v organizácii. Pomôžeme zefektívniť systémy a nástroje personálneho riadenia. Poskytneme informácie o najnovších trendoch v personálnom manažmente a praktické r…
Koučovanie patrí medzi základné manažérske zručnosti. Je to jedna z najrýchlejších a najmenej nákladných metód rozvoja znalostí, schopností a chovania pracovníkov.
Mäkké zručnosti („soft skills“) - Efektívna komunikácia (verbálna aj neverbálna) - Tímová práca a tvorivosť - Riešenie konfliktov - Asertívna komunikácia - Ochrana proti manipulácii - Vyjednávanie a argumentácia - Sebariadenie - Prezentačné z…
Cieľom je získať poznatky a nadobudnúť komunikačné zručnosti z oblasti emocionálnej inteligencie, rôznych typov komunikácie, naučiť sa riešiť konflikty a zvládnuť princípy asertívneho správania, riadiť seba samého v čase, zvládať stres a naučťiť sa s…
Okrem vzdelávacích produktov spoločnosť ponúka aj ďalšie služby: poradenstvo pre nezamestnaných a vypracovanie projektov pre eurofondy.
Pomôžeme spoznať silné stránky a zároveň účastníci budú mať možnosť spoznať v sebe bloky, ktoré bránia v žití spokojného života. Program sa do hĺbky zaoberá emóciami. Oboznámime účastníkov so širokou paletou techník, ktoré pomôžu zvládať vlastné emóc…
Cieľom 1- dňového kurzu je rozvíjať schopnosti vidieť „biele miesta“ vo svojej oblasti práce. Účastníci sa vyskúšajú rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Budú sa vedieť pozerať na veci aj z iných uhlov pohľadu. Väčšina ľudí v odvetí je určit…
Základným cieľom je zvýšenie riadiacích schopností manažérov, riaditeľov, veducích pracovníkov. Kurz je určený pre verejnú správu, vedúcich pracovníkov, ľudí so záujmom o zlepšenie si osvojených poznatkov z riadenia a manažovania ľudí v kolektíve.
Personálny audit, výber a uvedenie do praxe nových pracovníkov, hodnotenie pracovníkov, výcvik hodnotiteľov, rozvoj zručností personalistu a Human Resources manažéra.
BUSINESS PROTOKOL - DIPLOMATICKÝ PROTOKOL Ako sa spoločensky správať v pracovných situáciách a získavať rešpekt Mnoho organizácií lamentuje nad tým, že sa ich pracovníci nevedia "slušne správať" a vysielajú tak zlé signály svojmu okoliu…
Vzdelávanie a profesijný rozvoj zamestnancov patrí medzi kľúčové aktivity zvyšujúce dlhodobú konkurencieschopnosť každej spoločnosti a jej efektivitu.