Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Metóda získavania informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...) prostredníctvom návštev a telefonických rozhovorov, ktoré simulujú reálneho zákazníka/klienta. Experti v spolupráci s objednávateľom spracujú posudzovaciu…
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Tlmočenie konzekutívne, kedy tlmočník tlmočí jednotlivé úseky hovoru, využíva sa počas obchodných rokovaní, školení, telefonických rozhovorov a iné. Simultánne (konferenčné) tlmočenie, pri ktorom tlmočník hovorí zároveň s rečníkom, využíva sa počas m…
EFEKT PRE ÚČASTNÍKOV •Osvojiť si asertívnu komunikáciu a naučiť sa používať tieto techniky na presadenie svojich záujmov•Získať znalosti pre prevenciu a riadenie konfliktov, osvojiť si zručnosti pre vedenie konfliktných personálnych rozhovorov•Každý …
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Koučing (z angl. coaching = koučovanie, vedenie, trénovanie) je technikou, ktorá sa zameriava na zvyšovanie výkonnosti prostredníctvom rozvoja osobnosti. Predstavuje nedirektívnu podporu pri dosahovaní profesijných, ale i osobných cieľov. Uskutočňuj…
Hlavným zameraním našej firmy je budovanie optimálneho systému technickej ochrany osôb, majetku a informácií. V našej spoločnosti pracujú ľudia, ktorí sú odborníci v oblasti manažérskej, obchodnej, inžiniersko-technickej, montážnej a servisnej činnos…
Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.