Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prínos - Identifikácia dôvodov na zvolanie porady, získanie zručností spojených s prípravou a vedením porady, presadzovanie svojich myšlienok, podpora tímu a predchádzanie stretenému času a námahy.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Prínos - Zlepšenie organizácie práce, využitie výkonových, časových rezerv a eliminácia zlodejov času. Určený pre obchodníkov, manažérov a iných záujemcov.
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Prínos - Predchádzanie a riešenie konfliktov, precvičovanie zručností asertívneho jednania a sebapresadenia sa, dosiahnuť svoj cieľ a predchádzať nedorozumeniam.
Cieľ - Ako dnes využiť elektronické a mobilné technológie na predaj svojich tovarov, komunikáciu so zákazníkom a zvýšiť tým zisk?
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.
Realizujeme vzdelávanie pre: manažment na všetkých úrovniach, pracovné tímy, obchodníkov, pracovníkov marketingu, asistentky.