Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Počas školenia získate potrebné informácie o elektronickom kontraktačnom systéme a hlavne o elektronickom trhovisku - o jeho hlavných prínosoch a výhodách. Počas školenia máte možnosť konzultovať svoje otázky s odborníčkou JUDr. Annou Karasovou. O…
Ponúkame meranie rádioaktivity železničných vagónov pomocou stacionárnej monitorovacej brány (SMB) inštalovanej na nákladnej železničnej stanici Bratislava - východ. Meranie vykonávame na základe povolenia MDVRR SR. Meranie obsahuje sekundový scannin…
Medzi množstvo presne evidovaných tlačovín patria doklady k vozidlám. Z nich najmä Osvedčenie o evidencii – Časť II – technický preukaz. Použité ochranné prvky vysokého stupňa minimalizujú možnosť falšovania a sú vždy v súlade s povahou dokladu, potr…
Prínos - Každý účastník sa na tréingu naučí metodiku náboru a výberu zamestnancov. Získa vedomosti a zručnosti s definíciou potreby nového pracovného miesta, kritériá pre zamestnanca a postup, ktorý Vám zabezpečí výber vhodných ľudí vo vlastnej réžii…
Poradenstvo v okruhu tém vzdelávania. Poradenstvo a organizácia podujatí v zmysle pravidiel diplomatického protokolu, spoločenskej etikety.
Určený pre majiteľov firiem, vedúcich pracovníkov, vedúcich a pracovníkov personálnych útvarov - Rľz.
Dvojdňový kurz, určený všetkým, ktorí chcú získať lepšie komunikačné zručnosti pre záťažové situácie.
Určené pre manažérov, ktorí priamo riadia výkonné a výrobné tímy. Manažérske zručnosti sa trénujú na príkladoch z praxe.
Orientácia v ponuke, podanie inzercie, vyhľadávanie miesta, príprava životopisu, sprievodného listu, príprava na prijímací pohovor. Kvalitné sebapresadzovanie sa. Podpora pozitívneho imidžu.
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Plánovanie, príprava a komplexná realizácia vzdelávacích a prezentačných firmených podujatí: konferencie, semináre, školenia, workshopy, exkurzie, prezentácie produktov.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Účastníci zistia, ako z jednotlivcov vybudovať efektívnu skupinu, ktorá ťahá za jeden koniec, uvedomia si stupeň jej rozvoja, využitie vlastností jednotlivca pre efektívnu prácu v tíme.