Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
TOSHIBA frekvenčné meniče sú navrhnuté pre všetky odvetvia. Výroba je založená na najnovších princípoch. Spĺňajú svetové štandardy ako CE, UL, CSA, a C. Sú extrémne spoľahlivé so splnením najvyšších kvalitatívnych požiadaviek.
Prínos - Každý účastník sa na tréingu naučí metodiku náboru a výberu zamestnancov. Získa vedomosti a zručnosti s definíciou potreby nového pracovného miesta, kritériá pre zamestnanca a postup, ktorý Vám zabezpečí výber vhodných ľudí vo vlastnej réžii…
Cieľ - Ako dnes využiť elektronické a mobilné technológie na predaj svojich tovarov, komunikáciu so zákazníkom a zvýšiť tým zisk?
Prínos - Predchádzanie a riešenie konfliktov, precvičovanie zručností asertívneho jednania a sebapresadenia sa, dosiahnuť svoj cieľ a predchádzať nedorozumeniam.
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Prínos - Zlepšenie organizácie práce, využitie výkonových, časových rezerv a eliminácia zlodejov času. Určený pre obchodníkov, manažérov a iných záujemcov.