Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ponúkame meranie rádioaktivity železničných vagónov pomocou stacionárnej monitorovacej brány (SMB) inštalovanej na nákladnej železničnej stanici Bratislava - východ. Meranie vykonávame na základe povolenia MDVRR SR. Meranie obsahuje sekundový scannin…
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Vlastnosti: Protokol: DiSEqC 1.2 a 1.3, Goto X. Kompatibilné prijímače: prijímače s DiSEqC 1.2, alebo Interface Box. Maximálny priemer paraboly: 120 cm (hliníková). Azimut: 80°East ~ 80°West ( 160°). Celokovové prevedenie - plastové koliečka / plasto…
Počas školenia získate potrebné informácie o elektronickom kontraktačnom systéme a hlavne o elektronickom trhovisku - o jeho hlavných prínosoch a výhodách. Počas školenia máte možnosť konzultovať svoje otázky s odborníčkou JUDr. Annou Karasovou. O…
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Určený pre majiteľov firiem, vedúcich pracovníkov, vedúcich a pracovníkov personálnych útvarov - Rľz.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.