Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom kurzu je osvojiť si jazyk ako nástroj dorozumenia, pestovať schopnosť samostatne rozvíjať získané vedomosti, uplatniť pri realizácií komunikatívneho cieľa (napr. tlmočenie, využitie v oblasti marketingu, obchodu). Pripraviť na vykonanie štátne…
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…
Kurz pomáha svojim obsahom na praktických cvičeniach uvedomiť si poslanie manažéra - riadiť a organizovať proces plnenia úlohy.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi , zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, efektívna komunikácia, komunikačné kanály, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávať spoločenské problémy a dosahovať spoločenské firemné ciele.
Čo je mobbing?, je to mobbing? Dôvody vzniku mobbingu - identifikácia mobbingu. Kto mobbuje? Manažér a mobbing. Podnik, spoločnosť kde sa mobbuje. Iné metódy obrany proti mobbingu. Kultivácia medziľudských vzťahov.