Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
- identifikácia rizikových situácií - analýza rizík - postup riešenia rizík - odstráňovanie príčiny rizík.
- Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…
Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Rozvoj manažérskych schopnosti riadenia spoločnosti so zameraním na riešenie problémových situácií s dôrazom na individualitu na sebareflexiu. Náplňou programu je využitie poznatkov z výskumov pozitívnej psychológie, psychológie manažmentu a …
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávanie spoločenských problémov a dosahovanie spoločenských firemných cieľov, naučiť sa charakterizovať tím, techniky tímovej práce.
Aplikácie ISO 14001 - počiatočná analýza - environmentálna koncepcia - organizácia - environmentálne účely - environmentálny program - príručka environmentálneho manažmentu - operatívne riadenie - monitorovanie - nezhody a opatrenia na nápr…
Obsahom je oboznámenie sa so stavebníctvom v sústave národného hospodárstva a manažmentom stavebného podniku.
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.